środa, 31 grudnia 2014

Grudzień i rok 2014 czas zamknąć-statystyk smutny czas

Zauważyłam, że robienie statystyk dobra rzecz. To są moje pierwsze statystyki, szczególnie, że robię je z Google Analytics. Więc zegar stop (31.12.2104, godzina 16:58)!

W grudniu odnotowałam 220 wejść (w porównaniu z poprzednim miesiącem jest to wzrost o 13 wejść, czyli ok. 6% wzrostu)
Sesje. Jest to coś, co widzę z Google Analytics, które włączyłam pod koniec listopada, więc nie mam z czym porównać. Odnotowano 112 sesji.
Średni czas pobytu na blogu. To też jest bonus z GA. Czas w grudniu, który poświęciliście-1 minuta 8 sekund.
Google Analytics to sprytna strona. Podaje nowych i powracających użytkowników. Nowi to 33,9% (38 sesji) a powracający to 66,1% (74 sesje).
W grudniu pojawiły się 4 komentarze (nie są wliczone moje odpowiedzi-odpowiadam zawsze). Miesiąc temu komentarzy było 5 (spadek o 25%)



Tak było w grudniu. Teraz czas na podsumowanie tego, mijającego roku.
Napisałam 47 (łącznie z tym) postów. Rok temu napisałam tylko 5 postów. To pokazuje, że wzięłam się za siebie i postanowiłam pisać regularniej o mojej pasji-książkach. Mam nadzieję, że utrzymam te "tempo". Jako, że rok 2015 to rok dla mnie osobiście szczególny (a najbardziej 12 dzień tego roku) to postaram się pisać trochę moich refleksji. Mam nadzieję, że mi się uda, bo od września przygotowania do matury itp. Cóż, takie życie.

Trzymajcie się ciepło i nie zabalujcie zbytnio.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz