sobota, 28 lutego 2015

Statystyk smutny czas. Luty 2015

W tym miesiącu odnotowane same spadki. Pominąwszy odnawianie tej strony, problem z Google Analytics i osobiste sprawy, muszę przyznać, że luty, choć krótki to i tak był dosyć ciekawy. Zegar stop, 28 luty 2015, 16:31.


W lutym miałam 264 wejścia (spadek o 151 wejść, czyli 37%). Opublikowałam razem z tym postem 6 wpisów (spadek o 3, czyli o 33%). Odnotowałam wzrost Waszej aktywności pod postami. W styczniu zostawiliście 4 komentarze. W lutym podliczyłam aż 8 (wzrost o 100%). W wyzwaniu 55 podróży posunęłam się o 2 pozycje, a w lutym do osiągnięcia pułapu 52 książek dołożyłam 7 pozycji. Nowością jest to, że podliczyłam ilość stron, które przeczytałam. W lutym przeczytałam 1280 stron (czyli ok. 46 stron dziennie).

NAJPOPULARNIEJSZE W LUTYM



Czy coś się jeszcze wydarzyło w lutym? Ah, no tak. Z niebieskiego zrobił się biały, a system komentarzy został zmieniony.... Jest to wersja próbna, zobaczymy w kwietniu, jak się spisał. Ponadto zrobiłam sobie długą listę tego, o czym zapominam i mam nadzieję, że do 31 marca uda mi się wymazać wszystkie podpunkty. Ponadto do 7 marca mam nadzieję ukończyć wszelkie prace remontowe. Wiem, miały się skończyć już 1 marca, ale przez własne sprawy termin musi się przesunąć.

Trzymajcie się ciepło, wiosna już idzie! Więc niedługo weźmiemy książki w dłonie i pójdziemy z nimi na łąkę, ewentualnie na ławkę przed blok!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz