czwartek, 2 kwietnia 2015

36 dziwnych i chyba prawdziwych faktów o mnie.

Jako, że w tym roku stuknęło mi magiczne 18 lat, to dzisiaj, tak bez powodu postanowiłam się z wami podzielić 36 faktami o mnie. Jaki jest haczyk? Tylko połowa jest prawdziwa. Takie nietypowe Prima Aprilis spóźnione o jeden dzień. Ciekawa jestem, czy ktoś odgadnie, które fakty są prawdziwe, a które - nie. Problem w tym, że nawet w tych nieprawdziwych jest... ziarenko prawdy. No to zapraszam na 36 faktów w ramach niespodzianki kwietniowej. 


1. Mam tylko 162 centymetry wzrostu.
2. Mam farbowane włosy bliżej nieokreślonej barwy, bardzo blisko ciemnego blondu.
3. Ze mną się nie napijesz.... chyba że wody gazowanej.
4.Jestem słaba z angielskiego - poziom A1 pozdrawia
5.Amatorsko uczę się rosyjskiego
6.Moje ukochane słowo to "cholera" i potrafię użyć go w każdym kontekście
7. Jestem matematycznym geniuszem.
8. Rozróżniam prawą i lewą stronę.
9.Gwoździe i śrubki są dla mnie jednym i tym samym.
10. Mając 16 lat na lekcji techniki sama zbiłam i pomalowałam znak droga z pierwszeństwem przejazdu.
11. Nie mam zamiaru robić prawa jazdy - za duża odpowiedzialność.
12. Uwielbiam się uczyć niemieckiego. Szczególnie, gdy mam ten język na 8 i 9 godzinie lekcyjnej i czekam ok. 5 godzin.
13. Nie poszłam na rozszerzenie z języka polskiego, chociaż wzięłam udział w olimpiadzie z języka polskiego.
14. Kocham biegać za autobusem, który (o ironio) podjeżdża za wcześnie i czuję satysfakcję, kiedy odjedzie, a ja wbiegnę na przystanek.
15. Rozróżniam tylko 3 tony kolorów - jasny, podstawowy i ciemny.
16. Nienawidzę chodzić po sklepach. Chyba, że mówimy o księgarniach bądź sklepach papierniczych.
17. Często miałam manię rysowania. Przeszło mi w liceum, od kiedy nie mam plastyki.
18. Chcę zdawać maturę z rozszerzonego angielskiego.
19. Nie lubię filmów. Seriali także.
20. Nie mam zamiaru przejść na własną domenę ani tym bardziej rozkręcać nowego projektu.
21. O ile pamięć mnie nie myli, to zawsze podobali mi się chłopcy, którzy mieli podobne do mnie inicjały, rywalizowałam z nimi, byłam od nich o głowę wyższa bądź robiłam za ich sekretarkę.
22. Nie lubię śród i czwartków.
23. Uwielbiam kolor niebieski i czerwony
24. Noszę okulary ze szkłami nie do swojej wady. Po prostu nie mam czasu iść i wyrobić nowych.
25. Kocham niemiecką muzykę metalową.
26. Wiem, co to spalony.
27. Zawsze w simsach gram od początku do śmierci bez cheatowania.
28. Nie lubię pracować sama.
29. Nie potrafię się malować.
30. Nigdy nie brałam (i nie biorę) aktywnego udziału w życiu szkoły typu szkolne gazetki, konkursy, sprzedaże ciast itp.
31. Nie mam przebitych uszu, noszę klipsy (jak nie zapomnę)
32. Nie boję się aparatów.
33. No cóż, typ budowy ciała to z przodu deska, z tyłu deska.
34. Mam za dużą głowę, aby dobrać mi od razu czapkę.
35. Kocham kołozeszyty, a mój zeszyt od matmy (jego lwia część) mieści się w segregatorze.
36. Jestem nieogarnięta.


W sumie to tyle. Są to same prawdy, półprawdy i kłamstwa o mnie. Więc zgaduj, gdzie skłamałam i czytelników wyrolowałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz