niedziela, 31 maja 2015

Maj 2015. Podsumowanie.

Tak, to dziś jest pewien dzień, którego nie lubię, ponieważ na 1 dzień staję się czymś w rodzaju matematyka. To dziś jest podsumowanie miesiąca zwanego majem. W maju dużo się działo w moim życiu, począwszy od jeszcze większych problemów z matematyką po mini-maturę z matematyki (taki test diagnostyczny po klasie II LO) aż po gubienie różnych ważnych dla mnie rzeczy. Nie przeciągając, czas podsumować to, co dokonałam. 31,05.15 r. godzina 17:10.


Według statystyk na bloggerze w kwietniu miałam 312 wejść. To dziwne, ponieważ kiedy pisałam post kończący poprzedni miesiąc wpisałam 302 wejścia, a post pisałam o 23:57. Jednakże w maju na tę chwilę mam 347 wejść (11% w górę). Posty.... na swoje wytłumaczenie mam tę mini-maturę z matematyki. W sumie to mogę na matematykę zwalić, że razem z tym postem w maju pojawiło się 6 wpisów (czyli spadek formy tylko o 1/4, nie ma katastrofy jeszcze). Rekord komentarzy w maju został pobity, ponieważ z tego co widzę komentowaliście 5 razy, a ja WŁAŚNIE ZGUBIŁAM ZESZYT w którym zapisywałam kiedy komentowaliście i co. Ale i tak wyszła 1/4 na plus. W kwietniu się chwaliłam że przeczytałam aż 12 pozycji z 55 podróży. W maju za sobą mam już 15 podróży. Ruszyłam także z moim osobistym wyzwaniem, uroczo nazwanym Into A Fantasy. To nic, że wystartowałam w kwietniu. Mam już trzy tomy Harry'ego Pottera za sobą. W dwa miesiące. 52 książki w rok.... Moja biblioteczka na lubimyczytac.pl mówi, że przeczytałam 36 pozycji w tym roku. W samym maju przeczytałam 9 książek czyli 2672 strony, dziennie 86 stron. Czyli w czerwcu idę na rekord? Chyba przydałoby się.

NAJPOPULARNIEJSZE W MAJU

#1 Zeszyt lektur-Cierpienia młodego Wertera

Refleksyjny Mól na dziś. Dlaczego tak bardzo trudno jest być mną?

John Green, Szukając Alaski

Wniosek? Ludzie usilnie szukali informacji o lekturach w liceum, bo matury. Dlatego pierwszy odcinek dawno przerwanej serii jest aż tak popularny w maju.

A teraz dane z Google Analytics. Wygląda to naprawdę ciekawie.
-764 sesje w maju (117% więcej)
-708 użytkowników (136% więcej)
-1041 odsłony (90% więcej)
-1,36 strony/sesja (12% mniej)
-00:51 średni czas sesji (35% mniej)
-72% odrzuceń (w kwietniu było 66% odrzuceń, wzrost o 9%)
-91% nowych sesji (10% więcej)
-8,4% stanowili stali czytelnicy, nowi 91% (miło, że są nowi czytelnicy, ale milej by mi było, gdy liczba stałych była wyższa)

No to na tyle. Został tylko miesiąc do wakacji. Kto śledzi forum polskibloger.pl (link w Tu mnie znajdziesz) ten wyłapał, że pracuję nad pewnym projektem. No i niedługo zbliżę się do 100 wpisów i (jeśli wypali) zrobię Q&A na tę okazję. Pytania możecie zadawać poprzez ask.fm albo przez maila (oba adresy są także w tej zakładce, a przed pytaniem/w temacie maila napiszcie "100 Q&A Mola). Miłej niedzieli i przyjemnego dnia dziecka Dzieci Duże i Dzieci Małe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz