niedziela, 21 czerwca 2015

BookAThon czerwiec 2015

Cześć, cześć i czołem. Dziś krótko, wręcz mikroskopijnie. Od dziś do przyszłego tygodnia mamy Bookathon 2015. Organizatorkami tej imprezy są Olga z Wielkiego BukaEwelina Mierzwińska i Anita z Book Reviews by Anita.




Siedem wyzwań i dodatkowe zwane podsumowaniem. To ostatnie jest najtrudniejsze. Po Maratonie czytania nie napisałam sprawozdania, ale z tej akcji napiszę. Napiszę i będzie to długofalowe sprawozdanie, ponieważ część książek czeka na liście do recenzji. Oto moja lista na Bookathon.pl

DZIEŃ PIERWSZY
DOKOŃCZ KSIĄŻKĘ, KTÓREJ NIE SKOŃCZYŁEŚ

Od października czytam Dziady cz. III Adama Mickiewicza. Tak, to lektura szkolna. Ale to Mickiewicz. Ale to romantyzm. Nie lubię Mickiewicza. Nie lubię romantyzmu. Nie lubię także Bolesława Prusa i Lalki. A nie chcę się załamać po pierwszym dniu wyzwania, kończę mniejszą książkę. Recenzja nie pojawi się (bo to lektura szkolna)

DZIEŃ DRUGI
PRZECZYTAJ KSIĄŻKĘ, KTÓRA CZEKA NA CIEBIE JUŻ KILKA LAT

Ba, ona czeka na mnie całe życie. Moja mama była rok starsza ode mnie, kiedy ją otrzymała. Jest to książka zawierająca Nagi sad oraz Pałac Wiesława Myśliwskiego. Recenzja Nagiego sadu pojawi się dopiero w przyszłym roku, zaś Pałac pojawi się szybciej.

DZIEŃ TRZECI
PRZECZYTAJ KSIĄŻKĘ Z GATUNKU, PO KTÓRY NAJRZADZIEJ SIĘGASZ

Przełamię się do wszelakich romansów i przeczytam Rozważną i romantyczną Jane Austen. Mój stosunek do romansów i tego typu utworów jest taki sam jak do Mickiewicza, Słowackiego, Goethego i całego romantyzmu.

DZIEŃ CZWARTY
KSIĄŻKA, KTÓRĄ WYBRAŁA DLA CIEBIE INNA OSOBA

Ja wybrałam E.E. Olgi Tokarczuk. Dostałam ją na wigilię klasową, która dostałam od koleżanki. Rzekła ona wtedy, że przy półce z kryminałami dostała depresji bo nie wiedziała, co czytałam. Więc dostałam tę książkę. No cóż, i tak była na liście na ten rok.

DZIEŃ PIĄTY
PRZECZYTAJ KSIĄŻKĘ I OBEJRZYJ JEJ FILMOWĄ ADAPTACJĘ

Nie mówię, że dzień czwarty i dzień piąty wypadają w dni, kiedy mam testy diagnostyczne klas II. Pomijam, że angielski, polski, ok, może być. Historia też. Ale dla jednej grupy wosu? Pomijając to, dzień piąty to Ojciec chrzestny Mario Puzo. Ja to widzę, jak piekę ciastka i czytam, a potem oglądam.

DZIEŃ SZÓSTY
BESTSELLER, KTÓREGO JESZCZE NIE PRZECZYTAŁEŚ

Inicjały zbrodni Sophie Hannah bazowane na twórczości Agathy Christie. Tylko dlatego, że to Herkules Poirot. To też miałam przeczytać w tym roku.

DZIEŃ SIÓDMY
PRZECZYTAJ W CZASIE BOOKATHONU CO NAJMNIEJ 1500 STRON

Po 6 dniach będzie ok. 1900.

DZIEŃ ÓSMY
DZIEŃ PODSUMOWAŃ

Tego tłumaczyć nie będę.

No to zobaczymy, jak sobie poradzę. Ambitnie. W trakcie BookAThonu może pojawić się poza wyzwaniowa recenzja. Zobaczymy. No i ciągle czekam na Q&A na 100 wpis (ask.fm/aniaczyta, mail, komentarze)

Do biegu, gotowa, CZYTAJ!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz