wtorek, 12 stycznia 2016

My Big Bookish Wedding Tag

Dziś na karku wylądował mi 19 rok życia. Stwierdziłam - może zrobię jakiś tag. I tu z pomocą stanęła mi Suomi Anne z Biblioteczki Suomi. Zrobiła pewien tag i nie nominowała konkretnych osób. No dobrze, skończyłam 19 lat, do ślubu mi się nie śpieszy, ale trzeba być przygotowanym na wszystko. Tak, to My Big Bookish Wedding Tag.



Osoba, która pomoże mi wybrać sukienkę (kobieta)
Nick Buckley, Samotny Dom

Okej, zaczyna się nieźle. Nick, Nick... To szalona dziewczyna, na karcie z gry Peril at End House wygląda na urodziwą kobietę. Może mieć gust, ale bałabym się znaleźć z nią w jednym pomieszczeniu. Długa historia, odsyłam do Samotnego Domu.

Osoba, która urządzi wieczór panieński (kobieta)
Anna Karenina, Anna Karenina

O ile sukienkę wybiera mi Nick, to wieczorem zajmuje się Anna Karenina. Wieczór panieński na miarę Sankt Petersburga. Oczywiście po drodze znów padło mi kilku mężczyzn, jednak Anna... Anna mogłaby zająć się moim całym ślubem i weselem, ale wieczór panieński. Niech będzie, pani Karenin może nie jest panną, ale obraca się w znaczącym towarzystwie i wie, co to wystawny bal, oraz jej stroje... Na pewno zadbałaby o wszystko, ale kurczę, nie jedźmy na ten wieczór pociągiem.

Osoba prowadząca Cię do ołtarza (mężczyzna)
Aleksy Wroński, Anna Karenina

Ale mi się trafiło. Ona organizuje mi wieczór panieński, a Aleksy Wroński prowadzi mnie do ołtarza. To musi być przeznaczenie, ponieważ los chciał, aby szukał mi sukienki i organizował imprezę. Jednak Wroński doprowadzi mnie pod ołtarz, chociaż tak w głębi serca chciałabym, aby on jednak stał ze mną przy ołtarzu, ale nie jako "doprowadzacz". Jednak kwestia Wrońskiego podnosi poprzeczkę dla Nick i poszukiwań sukienki.

Osoba, która zostanie księdzem i udzieli Ci ślubu (mężczyzna)
ksiądz Piotr, Dziadów część III

Ale mi się trafiło. Kilka razy trafiła mi się kobieta i szukam mężczyzny i szukam i pac. Ksiądz. Ksiądz, który będzie księdzem. Kulą w płot, jak trafiłam.

Osoba, która złapie welon (kobieta)
Anastasia Steele, Pięćdziesiąt twarzy Greya

Ale ten welon panno Steele będziesz łapała w celu uciech z panem Greyem czy co? Bardziej się spodziewałabym, że zorganizuje mi wieczór panieński, bo to jednak trochę nudna dziewczyna ze słabą głową i studiowała literaturę angielską.

Osoba zajmująca się muzyką (mężczyzna)

Jeśli Draco zajmuje się muzyką, to ja chcę Snape'a przy miksturach i eliksirach i trunkach procentowych. Pytanie tylko, co puściłby młody Malfoy. Rozumiem, że jakaś współczesna muzyka odpada, a ze Wspaniałych rodziców mam zrobiłby Wspaniałych Śmierciożerców znam. Noc się rozkręca.

Król/Królowa parkietu (mężczyzna/kobieta)
Cezary Baryka, Przedwiośnie

Wyczuwam Parkietowe Rewolucje, chyba że ktoś potrafi tańczyć kozaka, ewentualnie gdzieś tam w głębi sali ktoś przemycił pannę Karolinę. Czaruś musi mieć dużo energii, aby tańczyć kozaka, więc coś czuję, że DJ Draco będzie musiał przyśpieszyć tempo.
Ciekawostka. W pudełku mam jeszcze Claudię z Wywiadu z wampirem. Oznajmiam to, ponieważ ostatnie kategorie są skierowane do męskich postaci.

Osoba, która wypije za dużo i wyląduje pod stołem (mężczyzna)
Jace, Miasto kości

Dlaczego mnie to nie dziwi? Nawet jeśli Snape nie będzie robił za barmana, to myślę, że Jace nie należy do osób, której rzuca się wyzwanie ze mną się nie napijesz, nawet jeśli po tym, co na niego spadło na sam koniec powieści ma ku temu powody.

Twój wybranek (mężczyzna)
Misza Docenko, cykl Kamieńska

Przystojny mężczyzna odprowadza mnie do ołtarza i przystojny czeka tam na mnie. No i mam słabość do imienia Misza (w sumie pełna wersja to Michaił). Kojarzy mi się z pingwinem Miszą. Dobra, wracam do uroczego Docenki, który jest mistrzem w praktykowaniu technik mnemotechnicznych (tak, dziś miałam maturę próbną z polskiego, zaszpanuję nowym terminem) i pomaga przesłuchiwanym osobom przypomnieć sobie wszystko. Według przekazów Marininy, Docenko jest najmłodszy w wydziale i ma czarne oczy. No i ma na imię Misza.


Tak, to cały tag. Dziękuję za uwagę i informuję, że raz na jakiś czas pojawi się jakiś tag. Pozdrawiam gorąco!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz