niedziela, 14 lutego 2016

RIP it or SHIP it tag

Są walentynki. Albo walę tynki albo walę drinki. Fani skoków narciarskich świętują dziś trzeci dzień lotów w Vikersund, a ja mam dziką imprezę z systemami prawa. Jednak obiecałam dzisiaj wpis, to proszę. RIP it or SHIP it tag by Mól. Zobaczymy, co z tego wyjdzie.

Michael Moscovitz i Boris Pelkowski (obaj z serii Pamiętnik księżniczki)

No to z grubej rury. Michael i Boris. Łączy ich to, że ich ukochane (tak, jestem na momencie kiedy Mia jest z Michaelem a Lily z Borisem) to przyjaciółki, Boris chodzi z siostrą Michaela i obaj mają zainteresowania muzyczne (za które Boris nie jedną lekcję przesiedział w szafie). Jednak starszy brat i chłopak Lily... Razem? Oh niet, RIP IT!

Artem (Metro 2033) i Karolina (Przedwiośnie)

Dzikie szaleństwo. Jeśli i Wanda nie zakochałaby się w Artemie, to Karolina mogłaby przeżyć. Jednak to dwa inne światy i mówię temu RIP IT!


Wesoło coś dzisiaj mam. Już trzecie RIP IT. Dla Grandmere Sasza to nie ta liga towarzyska. No i nie ten przedział wiekowy, czy coś.

Clarice Starling (Milczenie owiec) i Cztery (trylogia Niezgodna)

Pierwsze SHIP IT. Chociaż kibicowałam całą trylogię Tris i Cztery to jednak związek z Clarice wydaje mi się bardzo prawdopodobny. Obydwoje są inteligentni i bystrzy. Moim zdaniem oczywiście. No i jedno i drugie ma w sobie pewną dozę bycia upartym. Tak, ich shipuję.

Nastia Kamieńska (cykl Kamieńska) i Hermiona Granger (cykl Harry Potter)

RIP IT. Obie są inteligentne i na swój sposób urocze i mogłyby raczej zostać przyjaciółkami niż parą. Zresztą Hermionie zdarzało się kilka razy "zaszaleć" zaś Nastia chyba raczej wolałaby siedzieć w domu i rozwiązywać zagadki bez biegania po Moskwie.

Cezary Baryka (Przedwiośnie) i Sherlock Holmes (serial Sherlock/powieści Arthura Conan Doyle'a)

Socjopata i antybohater. No nie, RIP IT! O ile Sherlock jest stabilny, jeśli chodzi o określanie poglądów to Baryka jest niestabilny jak wiatr podczas 99% konkursów skoków narciarskich. Mówię niet.

Adrian Mole (cykl Adrian Mole) i Jace (cykl Dary Anioła)

Niestabilny uczuciowo chłopiec i wojownik. No RIP IT na miejscu. Nawet przyjaźni z tej mąki nie będzie. Więcej sensu miało połączenie Artema i Karoliny.

Alaska (Szukając Alaski) i Kitty Szczerbacka (Anna Karenina)

Najbardziej abstrakcyjna wersja RIP IT or SHIP IT tagu. Pogubiona Alaska i pogubiona Kitty. RIP IT. I to koniecznie, bo obie panie są z różnych światów!

Izabela Łęcka (Lalka) i Ron Weasley (cykl Harry Potter)

Nieszczęścia chodzą parami. Łęcka łamie serce Wokulskiemu, a Ron nadal jest rudy. To już ósme RIP IT tego wieczoru moi drodzy. Ja tu nie widzę potrzeby nawet tłumaczenia dlaczego.

Losza Czistiakow (cykl Kamieńska) i Gwendolyn (trylogia czasu)

Dziewiąte RIP IT. Losza tyle się naczeka lub naczekał (nie chcę spojlerować) na Nastię, że skacząca w czasoprzestrzeni małolata zwana dalej Gwendolyn.... No nie wypada.

Tak, to są abstrakcyjne pary. Nie, nie zamierzałam robić aż dziewięć razy RIP IT. Tak, Łęcka była specjalnie. Aha, jak czujecie niedosyt, to rok temu zrobiłam mój osobisty tag albo zestawienie. Co kto woli. Zaczytanego tygodnia życzę, mnie czeka 79 dni do matury.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz