niedziela, 11 września 2016

Unpopular opinions book tag

Ten tag powinien pojawić się pod koniec miesiąca, jednak stwierdziłam, że mogę to zrobić teraz, bo czeka mnie trochę pracy przy naprawie wcześniejszych wpisów i przy powstawaniu nowych, więc tag jest chyba najprostszą formą wpisu. Tak myślę. Zapraszam na Unpopular opinions book tag.

Popularne serie książkowe, które nie przypadły tobie do gustu.

Tu będzie kilka typów. Seria Hopeless Colleen Hoover, gdzie utknęłam na Szukając kopciuszka. Nie wiem, czy ta ostatnia zmieni mój pogląd na twórczość tej autorki, jednak co się zaczęło to trzeba zakończyć. Dlaczego nie lubię? Jeśli ktoś mi obiecuje kontynuację, to chcę poznać dalsze losy, a nie to samo z innej perspektywy. Średnio po drodze mam również z Cassandrą Clare i jej cyklem Dary anioła. Przede mną jest Miasto szkła, czyli połowa tej serii. Co jest z tym nie tak? Jedno imię. Jace. Trzeci typ to Zostań, jeśli kochasz oraz Wróć, jeśli pamiętasz. Tu dostałam kontynuację, jednak obie części wręcz przeleciały mi przez palce i nic nie zostało.

Popularne serie książkowe, które lubisz, ale inni nie.

Kocham cykl o Ani Shirley autorstwa Lucy Maud Montgomery, a wiem, że nie każdemu może pasować ten rudzielec i jego losy. Nie wiem jednak, jakie są odczucia innych wobec cyklu Metra Dmitrija Głuchowskiego. Jestem po pierwszym tomie, przede mną dwa i coś czuję, że sięgnę również po książki z Uniwersum.

Miłosny trójkąt, w którym nie podobało się Tobie kto z kim skończył

Tu będzie prosto. Jace, Clary i Simon. To nie miało prawa zaistnieć i dobrze, że w momencie drugiego tomu znajduje się ta chora sytuacja w tym miejscu, w jakim się znalazła. Nie chcę spojlerować, co wyszło, ale dobrze, że nie wyszło cokolwiek.

Popularny gatunek, po który rzadko sięgasz

Ja chyba czytam wszystko po kolei niezależnie od gatunku, jednak najmniej przeczytałam erotyków. Rzadko sięgam również po typowo młodzieżową literaturę typu książki dla trzynastolatków/trzynastolatek, chociaż ostatnio czytam całkiem fajną pozycję otwierającą ten cykl (pozdrawiam osobę, która mnie na nią namówiła na ten cykl, tak samo jak namówiła mnie na Dary anioła i jakieś 90% seriali, o których napisałam tu na blogu, bądź napiszę).

Popularny bohater, którego nie lubisz

Jace z serii Dary anioła za bycie - według mnie - idiotą. Tak, jego zachowanie kwalifikuje go do bycia idiotą. Z popularnych bohaterów nie lubię Severusa Snape'a, nawet jeśli okazuje się, że nie jest do końca taki, jakim go widzimy. Ja go i tak nie lubię.

Popularne wątki literackie, które według ciebie są nudne

Miłość, merysuizm oraz poszukiwanie małego białego domku bez łat.

Popularne serie, których nie chcesz czytać

Chyba nie powrócę do Roku w poziomce. Jestem na pierwszym tomie i drugiego raczej nie przeczytam. Niby staram się kończyć wszelkie serie, które czytam i jestem otwarta na każdą serie (miałam tak z Metrem), jednak tego się nie da przebrnąć.

Adaptacja filmowa lepsza od książki

Nie posiadam takiego zestawu. Jeszcze.

Tak, to wszystkie odpowiedzi na pytania w tym tagu. Mam nadzieję, że moje odpowiedzi nikogo nie zmartwią ani nie obrażą. Mam nadzieję, że nie jestem jedyna, którą Metro stara się oczarować i się to udaje. Chciałabym z Wami o tym podyskutować w komentarzach. Na dzisiaj jednak koniec. Trzymajcie się ciepło i cieszcie się ostatnimi ciepłymi dniami!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz