poniedziałek, 2 stycznia 2017

TBR na 2017 rok

2016 rok przeminął bezpowrotnie. Przeczytałam 35 książek, a wysokość stosu wyniosła 68 cm. W tym roku podstawowym celem jest 35 książek w rok. Krok drugi - 52 książki, a w ostateczności - 82 książki, które powinny dać 163 cm wysokości stosu. Spojrzałam na moje półki, a tam trochę tych nieprzeczytanych książek jest. Postanowiłam zrobić pierwszy TBR na tym blogu. TBR złożony z książek z tej półki. No to lecimy.


  1. Beata Andrzejczuk, Pamiętnik nastolatki
  2. Adam Mickiewicz, Pan Tadeusz
  3. Czesław i Alina Centkiewiczowie, Centkiewiczowie na białym szlaku
  4. Eliza Orzeszkowa, Nad Niemnem
  5. Olga Tokarczuk, E.E.
  6. Jane Austen, Rozważna i romantyczna
  7. Magdalena Tulli, Szum
  8. Mario Puzo, Ojciec chrzestny
  9. Andrew Morton, Diana. Moja historia
  10. Stieg Larsson, Dziewczyna, która igrała z ogniem
  11. sir Arthur Conan Doyle, Sherlock Holmes
  12. Sophie Hannah/Agatha Christie, Inicjały zbrodni
  13. Fiodor Dostojewski, Zbrodnia i kara
  14. Bolesław Prus, Lalka
  15. Harry Connolly, Dziecię ognia
  16. Maria Dąbrowska, Ludzie stamtąd
  17. George Gordon Byron, Giaur
  18. Grzegorz Rybakow, Po zwycięstwo
  19. Honore de Balzac, Ojciec Goriot
  20. Alina Korta, Gniewko syn rybaka
  21. Dmitrij Głuchowski, Metro 2034
  22. Agatha Christie, Wielka Czwórka
  23. Juliusz Słowacki, Fantazy
Na moim Instagramie (kisses.natasha) opublikowałam zdjęcie tego stosu. To wprawdzie dwadzieścia trzy pozycje, jednak ich przeczytanie sprawi, że będę miała czyste sumienie wobec siebie. Kto mnie śledzi na lubimy czytać (klik!), że część z nich jest w trakcie czytania. Tak, mój osobisty grzeszek. Ponadto są pozycje z listy 100 książek, które chcę przeczytać (klik!). Pojawi się również lista z klasykami, które chcę przeczytać w 2017 roku oraz lista książek, które chcę kupić w 2017 roku... z czego już jedną kupiłam. Jak sobie poradzę z tym stosem? Nie wiem, zobaczymy w grudniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz